Aankomst Australiië - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sjouke Rinsma - WaarBenJij.nu Aankomst Australiië - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Sjouke Rinsma - WaarBenJij.nu

Aankomst Australiië

Blijf op de hoogte en volg Sjouke

24 Februari 2014 | Australië, Adelaide

Na het nodige gedoe met reis boeken, omboeken, een dag van tevoren annuleren en weer opnieuw boeken... dan toch eindelijk op vrijdag 24 feb in het vliegtuig gestapt voor een 25 uur durende tocht met als eindstation Adelaide. Het ging allemaal lekker soepel, en we kwamen met z'n alleen rond een uur of tien in avond aan bij vrienden. Mooi huis met uitzicht op de bergen en een zwembad in de ruin, maar deze eerste avond gewoon eerst gezellig een glaasje wijn en wat snacks. Verrassend goed geslapen en de volgende dag een druk programma met National parks, een wijnproeverij, en 's avonds... lekker barbecueën op dakterras. Dat was gisteren. Vandaag zijn paps en Wiebe de stad in geweest en hebben ze een auto gekocht zodat we ons en onze spullen gemakkelijk kunnen verplaatsen de komende weken. Zelf met moeders en Thijs de stad in geweest, museum bezocht en wat spullen gekocht. Het waren een paar leuke eerste dagen. Morgen begint het tour-gedeelte van de reis, dan pakken we onze rotzooi in de auto en wordt het gaspedaal ingetrapt. On the road.