Het begint vorm te krijgen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Sjouke Rinsma - WaarBenJij.nu Het begint vorm te krijgen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Sjouke Rinsma - WaarBenJij.nu

Het begint vorm te krijgen

Door: Sjoek

Blijf op de hoogte en volg Sjouke

15 Juni 2009 | Nederland, Enschede

Het ticket is geboekt, de meeste vaccinaties zijn gezet, en ook met andere voorbereidingen loopt het aardig!

5 Juli bij het ochtendgloren vliegen we via Londen naar Mumbai. Een binnenlandse vlucht moet dan zorgen dat we uiteindelijk terecht komen in Chennai. Vanuit daar reizen we dan door naar Cuddalore, waar zich het Amaidi guesthouse bevind, waar we gaan overnachten.

Ook over het werk dat we gaan doen is ondertussen wat meer duidelijkheid. We komen te werken in een weeshuis 'Baby Sarah's Home' dat in een plaats net iets verderop ligt; Puducherry. Klusjes van Engelse les geven, tot het gebouw opknappen, en wie weet wat nog meer.

Het tweede deel van de reis willen we rondtrekken, en in ieder geval het gebied Goa aandoen, om vervolgens op 5 Augustus terug te vliegen naar Nederland.

Zodra er meer is, laat ik het weten.

• 05 Juli 2009 - 18:51

Alexandra Lokate:

Heey

Heel veel plezier daar.
    Maak er wat van en ik zal je volgen.Ik vertrek over een paar dagen naar Kenia.......

Groetjes alexandra